Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία
«Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει»

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ

ΓΑΛΛΙΑ: Διάλογος με τον Στρατηγό Σαρλ Ντε Γκώλ!…

Στην πολιτική είσαι αναγκασμένος να προδίδεις είτε τη χώρα σου είτε τους ψηφοφόρους. Εγώ προτιμώ να προδίδω τους ψηφοφόρους.

Σε μια συνάντηση που είχα με τον Στρατηγό, μαζί με Αμερικανούς εμπειρογνώμονες-αναλυτές για θέματα Άμυνας, χωρίς τυπικότητες με υποδέχθηκε με την ερώτηση.

Σαρλ Ντε Γκώλ: «Γιατί δεν φεύγετε από την Συμμαχία, εφ’ όσον είστε αντινατοϊκός;»

Αθ. Στ.: «Επειδή του απάντησα, ίσως μπορώ να επιβάλλω τιςιδέες μου καλύτερα από μέσα, παρά από έξω….»

Σαρλ Ντε Γκώλ: «Σε ποιους; Θέλησε να μάθει ο Στρατηγός.»

Αθ.Στ.: «Στους Αμερικανούς, του ανέφερα!….»

Σαρλ Ντε Γκώλ: «Μα οι Αμερικανοί βρίσκονται στην άλλη άκρη του Ατλαντικού. Λέτε να σ’ ακούσουν;»

Αθ.Στ.: «Εμένα υπάρχει περίπτωση να με ακούσουν. Έχετε αναρωτηθεί αν θα ακούσουν εσάς Στρατηγέ μου στο πρόβλημά σας, που συνοπτικά είναι το παρακάτω:

Πως σκοπεύετε να εμποδίσετε την ΓΕΡΜΑΝΙΑ να κυριαρχήσει στην ΕΥΡΩΠΗ;»!….

Ο Σαρλ Ντε Γκώλ, με κύτταξε μελαγχολικά, και μου απάντησε…..ΜΕ ΠΟΛΕΜΟ…… κοιτάζοντάς με απελπισμένα και απορώντας μαζί μου!……

Αθ. Στριγάς

Με την πτώση του Τείχους του Βερολίνου, οι Γερμανοί φώναζαν, θέλουμε το 4ο Ράϊχ…! Θα αιματοκυλίσουν την Ευρώπη ξανά….!!!!!!!!!

1954: Ο Σαρλ Ντε Γκωλ καταδικάζει την Ευρωπαϊκή κοινότητα Άμυνας

Σαρλ ντε Γκωλ: «Η Ευρώπη δεν μπορεί να οικοδομηθεί από μερικούς αρεοπαγίτες τεχνοκράτες, απάτριδες και ανεύθυνους (1965)»

http://dia-kosmos.blogspot.gr/

Post a Comment